3.1.15

Feng shui i skolådan...

Jag rensar i röran. Men vad göra då alla dessa skor i praktiken har en efterföljare? Det finns Kuoma i varje storlek från 23 till 32. Det finns Converse från baby till tweeny. Det finns festskor. Crocs. Gummistövlar. Somnarsandaler. Vattenskor. Gympatossor. Ja och så promenadskor I Timberland, Puma och andra märken.

Att sånt.

Det värsta är att jag anser att de alla kommer att behövas en vacker dag. Eller en regnig. Eller en kall... okej conversen behövs inte, dem kan jag göra mig av med, det är fadern i huset som shoppar sånt. Helt omöjliga svettskor som orsakar  plattfot...om man frågar mig.

Jepp Feng shui är så fungerande i vår  familj... men tar istället superstrukturer na till hjälp. En låda för varje storlek. Det borde ju fungera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar