19.11.14

Tar det Slow, men med full fart framåt

Hur tar man sig ut ur denna fortkörningsfil? Böter hjälper tydligen inte (dvs extrem trötthet med jämna mellanrum). Min kärlekshistoria med en fullspäckad kalender bara fortsätter.

Jag vill ju så mycket och fast jag säger nej till en hel del program så blir det ändå en himla massa (skoj) kvar på listan. 

Äh, jag vill se mig själv den dagen jag gör absolut noll. Noll, noll, noll. Misstänker att det krävs en hel del jobb för att komma dit... (med att säga nej, mest till mina egna infall...).

Ibland drömmer jag mig tillbaka till de där magiska dagarna med en nyfödd. Då hade jag jobbat bort allt det nödvändiga. Allt annat fick vänta. Då när inget annat än ett litet människoliv fyllde min vardag...Men då var det lätt, för alla förstod att respektera min bubbla. Idag är det jag själv som ska respektera min bubbla - och det går sisådär...nja, inte så himla bra faktiskt, om jag ska vara ärlig.

Men det är ju så skoj att hitta på en massa skoj!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar