26.6.15

Slutet på tunneln... snart snart

Noh niih, jag ser slutet på tunnel för denna gång. Två artiklar ska in till journaler innan denna vecka är slut. Ett slutarbete ska in kl 23:59 ikväll. Post doc research plan inskickad i hopp om att *NÄR* jag sedan någon gång om tusen år mot förmodan blir färdig doc inte ska behöva vara del av den nedslående statistiken över oss överutbildade akademiker. Ja och sen var det då ännu två halvfärdiga artiklar till och en stipendieansökan för nuvarande projekt som jag tänkte få in till vederbörande instans innan Au pairen smiter iväg till varmare breddgrader på semester och således tvingar mig ut i sommarsolvärmen med egna kidz! Den där värmen räknar jag med att kommer bara min tid är inne. Wine anyone tonight? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar