5.3.13

Bloggskola

Idag har jag använt kvällen till att lyssna på Svenskfinlands främsta bloggproffs. En föreläsning om hur man bygger upp en välbesökt blogg. Kan säga att jag gör många kardinalfel. Men det är okej. Bekommer mig inte. Det är ju min blogg och jag har aldrig varit ute och jagat besökare, utan bloggen har alltid varit min stackars hjärnas förlängda arm. Ett bollplank för mig själv. När jag började blogga som patiperra skapades det roliga diskussioner om jämställdhet och allt det andra viktiga i mitt insnöade hemmaliv som tvåbarnsmorsa. Men efter att jag valde att utforska lite mer extrema åsikter (sweet dreams epoken) så har jag också själv valt att befinna mig i marginalerna. Så himla skönt ibland! Men varsågoda ta för er och kommentera gärna om ni tycker att det jag skriver är intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar