9.12.14

Imorgon blir det debatt

Mitt i mitt töcken av utmattning efter en tre timmars natt blev jag igår tillfrågad om jag skulle ställa upp i en radiodebatt om den nedåtgående trenden vad gäller julhandeln.

Efter en stunds övervägande och fixande med barnvakt tackade jag ja till detta.

Så imorgon debuterar jag då i en radio nära dig (Vega kl 12). Det ska snackas julklappskonsumtion, sysselsättning, och miljö. Surfar slavar i elektronik (och böcker, tack Finnwatch) och kemikaliebantning as we speak.

Hoppas hönshjärnan klarar trycket.

2 kommentarer:

  1. Gick ju som röven på ämbaret det där, dvs bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du tycker det ja, visst var det flyt på en del av mina debattinlägg. Vackert så. Efteråt sa jag att det blir nog bra det här på femte varvet! ;-)

      Radera