15.9.14

Löven gulnar...

... vilket betyder att snart är jag tillbaka på bloggen. Det blir höst, det kunde jag konstatera idag efter en tur in till stan där lönnarna står på rad. Tankarna har snurrat på högvarv idag men dessvärre har jag haft mycket lite skärmtid till förfogande.Och nu är inte läge att svamla alltför länge här.

Vi kämpar på med att återfå nattsömnen, dottern och jag. Idag tog jag till lite hårdare arsenal: ett lugnande magnesium salt bad just före läggdags och en nypon/banan/avokado smoothie (istället för välling då, vi gör saker på vårt eget sätt den här gången).

De senaste veckorna har jag inte kommit längre än 22:30 innan första nattamningspasset inletts, därefter har vi kört på med jämna mellanrum, skulle säga med 1-2h intervaller. Nu är klockan 23:47. Ska vi tro att tre shottar smoothie och lite magnesium löser problemet? Knappast, men hoppas kan man ju. Och smoothien, ja den drack de övriga barnen glatt upp så imorgon får vi hitta på något annat skoj.

Gonatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar